måndag 9 september 2013

Blåsor, Jack och bak

Så va det dags för min första vab dag efter semestern. Har ju ändå jobbat i 2 veckor så de va ju bra. Förra veckan hade Joel höstblåsor och Jonas vaba en dag sen va han hos mormor resten. Igår grät Elin när hon åt för det gjorde sååå ont i munnen. Fram med ficklampan och japp där finns 3 fina blåsor. Gaaah! Läser man på vårdguiden så är man oftast immun efter att man haft det en gång och det har Elin. För 2 år sedan!!! Men det verkar inte bättre än att hon åkt på det igen. Eller en rejäll förkylning med en liten twist...

Barnens nya spel (eller ja de låter ju bättre så...) Disney infinerty. Riktigt roligt. Lite snurrigt innan man har koll på allt. Och när två barn blir frustrerade för att det inte går som dom vill måste man ju "plugga" lite så i utbildningssyfte körde jag lite med Jack igår kväll. Får se om de räckte eller jag måste plugga ikväll igen...troligtvis...

Har kommit in i ett baksug. Skulle behöva större frys... Otroligt roligt när detta sug kommer. Och eftersom barnen säkert vill mysa lite vid tvn under en filt så kan jag ju passa på och baka lite... Kanske...

Nä dags å fixa lite flytande frukost till E. 

Tjing!!

Här har ni Jack! Min lärare ;)

Inga kommentarer: