fredag 7 november 2014

Fredag...

Hur gärna jag än vill och försöker så klarar jag inte av att vara vaken en fredags kväll längre än 22... I dag försökte jag ändå dopa mig med kaffe. Hjälpte inte ett skit!! Eller jo jag såg ju faktiskt hela skavlan. 

Ikväll va det äntligen dags för halloweendiscot som E längtat så efter!! Taggad till tusen lämnade jag henne och en kompis på discot, stannade en stund och drömde mig tillbaka till min tid... Då hade man det i gympasalen, dansade tryckare med händerna i bakfickorna, tuggade tuggummi och sjöng allt va man kunde "vi ska oooha hela natten...." De va tider de!! 
Flickorna hade iaf haft jätteroligt. Det fanns dock inga snygga killar inte heller några söta, men den som E vill gifta sig med va tydligen ändå där... Ja utseendet är väl inte allt (bra uppfostran?! Självklart) Vem denna någon är fick mamma inte reda på hur mycket hon än försökte, men det kommer ju en morgondag också ;)

När jag kom hem efter att ha lämnat flickorna hade min älskade man och J bakat kladdkaka!! Mums! Är ju ändå kladdkakansdag idag... Ibland vet han precis vad man vill ha. 


Tjing!!

Inga kommentarer: