tisdag 4 november 2014

Hahaha


Se där ja här va ju bloggen igen... Har lite bloggtorka ibland. Och när man då läser i föregående inlägg att det kommer ett inlägg om tältveckan i somras... Hahaha det kan ni nog fetglömma :P

Nu är det höst och krassligheter avlöser varandra här hemma känns det som. Inte så att vi behövt vara hemma, men förkylningar och halsont... Just nu är det jag som är drabbad!! Tänker kvida lite och berätta att det är halsont, munsår, svullen körtel, pms och finnar som attackerat mig :(
Känner mig bara trött och äcklig. Mitt tillstånd tillåter ju inte heller träning och visst är det väl så att när man inte bör så längtar man som mest...

Helgen som var var det ju allhelgona och på fredagen va det halloween. 27 ungar fick vi besök av!!! Våra gick inte runt i år då jag jobbade kväll, men E klädde ut sig ändå och skrämde dom som kom hit. 

På fredag är det halloweendisco för f-5 som 6:orna på skolan anordnar. E vill så gärna gå och det är så himla roligt att hon vill, hennes bror är ju nejsägare till allt!!  


Här kommer bilder på våra fina pumpor i år...


    

Tjing!!!




Inga kommentarer: