lördag 8 maj 2010

Bowling

Igår va ja iväg med jobbet och bowlade och ja kom INTE sist!!! Helt otroligt.. ja brukar nästan alltid komma sist så ja har aldrig några prestationskrav vilket är oerhört skönt!! Å för er som känner mig så brukar ju ibland kloten flyga åt fel håll, men inte de heller igår!! Däremot så gjorde ja en snygg vurpa (händer ibland de me..) skyller dock de på min mor då hon gett mig den kassa balansen med sina gener..

Idag har det dock varit en lite jobbigare dag.. ja e inte bakis men ack så trött!! Jonas hade nattpass och morgonpass så ja fick sova, men de kan man ju inte som nervös mor.. så det har gått sådär.. Fick sova lite nu på eftermiddagen istället.
Sen blev Elin jätteledsen för att hon hade kli i örat. Hon kom inte alls till ro även om hon va jättetrött. Men nu e de nog bättre - vi satte oss å kolla på film (trodde hon skulle somna i mitt knä) men nu säger hon inget och verkar ha piggnat till. Men de blir nog middag sen sover hon antagligen väldigt gott! Skulle gått på cirkus idag, men eftersom Elin började gnälla lagom tills de va dags å göra oss iordning blev de inget med det. Finns dock en chans till imorgon så vi får väl se om de blir då... Dom fick fribiljetter på dagis så de e ju synd å låta den brinna inne...

Kvällen blir lugn och skön - ska ev kolla lite på mina inbjudningar till 30års festen... börjar kanske bli dags =))

Inga kommentarer: