tisdag 22 juni 2010

För första gången

på länge (känns de som) så kan ja sitta ner å bara njuta. Allt e klappat å klart till kvällens kalas. Barnen e snälla (vilket dom iofs alltid e..) Elin e givetvis hos mormor - de e sällan mormor kan gå här ifrån utan att Elin ska me, Joel sover i vagnen och va gör då ja?! Jo såhär på min 30års dag så tar ja en glutt på datorn och ska kolla in lite tal från bröllopet i lördags (då detta dåligt hunnits med innan) och tar mig en briska!! En himla god cider!! Just nu päron, men granatäpple va oxå god!

Ångest över att bli 30?! Nä faktiskt inte särskilt! De va värre för nån vecka sen.. ojojoj!! Men nä ja e grymt lyckligt lottad!! Har en underbar familj, underbara vänner och 2 übergoa ungar!! Kan man begära mer när man e 30?! Nä de kan man fan inte!! Livet e underbart å ja har inte de minsta å ha ångest över egentligen!! Tids nog så hinns de med resor och att göra "karriär"...ska bara komma på va ja ska bli först. När ja gick på gymnasiet så hade ja de klart för mig - marknadsförare inom hotellbranchen.. De kom över mig för nån vecka sen när ja satt å funderade på mitt liv att jo de låter onekligen lockande. Får väl se om de blir de ja blir eller om ja ska stanna på posten resten av livet (om nu posten finns kvar i 40år till..)

Nä nu ska ja njuta av solen lite innan de blir åska... Som de verkar nu har ja ju iaf varit snäll i början av året får väl se va dom högre makterna tyckte om resterande...

2 kommentarer:

j sa...

Hej!

Känner ni någon som bor nära gbg hållet eller vart kommer er efternamn från?

/Öhrling

Annika sa...

Maken kommer från Gbg =)