onsdag 19 juni 2013

Hej Föräkringskassan...

....det är jag igen. Va ju ett tag sen sist men ni kommer nog ihåg mig. Det är jag som har ständigt sjuka barn. Ja just de Annika va namnet!!

Så va de dags igen. Samtal från dagis igår om att stora loppan lus hade grym huvudvärk och inte klarade av ljud, ville inte äta och inte dricka. Senare visade det sig att även Joel va kass - feber. Alvedon och dricka och iaf Elin kände sig bättre tills alvedonen slutade verka. Kl 18.30 sov båda barnen gott igår kväll. Den ena med (vad jag befarar och tror) sin första migränattack och den andra med 39 graders feber. Imorse visade det sig att även Elin fått feber. Och mamman hade fått migrän under natten... Trodde att det skulle bli en lång och dryg dag, men med 2 febersjuka barn fick mitt huvud faktiskt vila hela fm!! 
Hoppas att det bara är förkyldningsfeber som snart går över. Är ju snart midsommar och min födelsedag!! Då får dom inte va sjuka! Räcker att dom missat lucia, nyår, sin yngsta kusin som pyttebebis, sin äldsta kusins 20årsdag, sin pappas 35års dag.... Kommer inte på mer just nu men fan dom behöver inte missa midsommar oxå!!!

Tjing!!!

Inga kommentarer: