måndag 17 juni 2013

Djävulens påfund!!

Engångs hyvlar!!!! Fy fan vilket skit. Bladet som sitter i min riktiga hyvel va lite slött och jag hade glömt/förträngt att det behövde inhandlas nya. "Äsch skit i det jag har ju engångs som jag har med på resor"...så tänkte ja... Så tänker jag inte längre!!! Helt söndersnittrad på mina annars så vackra ben. Svider lite nu ikväll. Men där lärde jag mig återigen en läxa. Engångshyvlar funkar till armhåla och lite putsning, men inte till hela ben!!! Ajaj...

Ikväll har vi varit på grillkväll på dagis. Mysigt! Verkligen... Joel skrek och grät sig igenom uppträdande och grillning. Men sen precis innan vi skulle gå hem kom han igång och gunga. Knepig påg det där. Men han sa att han hade ont i snoppen så det är nog infektionen som spökade till viss del. Det och enorm trötthet....
Elins sista grillkväll. Sorgligt men tur att vi har Joel kvar i 3år till. Och än är det 3 veckor kvar innan fröken slutar förgott... Usch va det kommer bli en tårfylld eftermiddag!

Tjing!!!

Inga kommentarer: