söndag 26 maj 2013

Inget napp...

Jag letade både här och där, men ingen skymt av Persbrandt nånstans... Esprit, Hm, Zara..... Det är nog inte hans affärer... Tog mig in på Åhléns oxå i jakt på en väska. En sån liten, typ plånbok med snöre... Hittade en som va jättefin precis en sån jag skulle kunna tänka mig! Men seriöst (?!?!) 1500:-!! Va ska jag då lägga i den?! Nä Åhléns city kan dom ha för sig själv. Det och råttorna! 

Igår kväll va vi på en irländsk pub och kollade på Champions league. Speciell stämning och jag som inte är speciellt intresserad kunde ändå tycka att det va lite mysigt!! God mat och dryck då går det mesta hem...

Nu är det snart utcheck och sen har jag några tappra timmar kvar för att se om jag kan hitta mr P i nåt gathörn.

Tack för denna gången Sthlm. Denna gången fick jag lite känsla för stan. Kan bero på att jag inte såg några äckel råttor denna gången...

Tjing!!!

Inga kommentarer: