måndag 20 maj 2013

Måste träna...

Nja det va ju inte oss vuxna jag tänkte på nu även om jag kämpade mig iväg idag efter 3 veckor utan träning. Box är så jäkla roligt! Och jag har världens bästa medtränare - Marina!! Är det någon som kan få en taggad är det hon...

Men iaf. I lördags när vi hade en skön trädgårdsdag fick Joel bara kalsonger på sig. Han vägrar bli torr och är så fruktansvärt envis. Han håller sig hellre än kissar på pottan. Så kalsonger på, pottan redo och jadå han skulle berätta när han behövde gå på pottan... Det blev några incidenter under dagen (ingen droppe alls i pottan) och jag tror det va andra gången så sa vi till honom att missa du pottan nu igeeen... 
Ja, man måste träna fick vi till svar.
Otroligt medveten och bestämd kille det där, men blöjorna läggs väl förhoppningsvis till han skaffar moppe...

Har ingen ork å tid till att blogga men vips är allt tillbaka som vanligt.
Imorgon är det en stor dag för lilla loppan lus. Hon ska få kolla på sin idol - yohio! Förhoppningsvis blir det en autograf på skivan oxå.... 

Tjing!!

Inga kommentarer: