tisdag 23 juli 2013

Semester

Åh va gött! Vilken start, vilket väder! Hoppade av taxin på vägen hem i söndags och hamnade i älskade Mellbystrand! Detta fantastiska ställe. Har ni inte varit här har ni i min mening missat något. Alla mina somrar har jag i stort sett tillbringat här sen jag va 2 veckor. Det är kanske inte så märkligt att detta är mitt paradis. Det va dessutom här som jag och Jonas förlovade oss för 10 år sedan. (Hoppsan det datumet missade vi men får väl fira det med en flaska skumpa på fredag istället...)

Nu har mina barn fått uppleva varje sommar här och jag hoppas att det kommer fortsätta. Detta är plats nr 1 som det skulle blivit en sommarstuga på om bara den där förbannade lottoraden ville gå in nångång!!!
Igår kom helikoptern på ängen utanför och Joel va självklart i 7 himlen! Så fantastiskt och så spännande. Men åka nä de ville han inte. Tur va nog det för jag tror min make hade blivit på lite dåligt humör om jag tagit sonen på en helikoptertur haha.

Nä nu ska ja ta mig ett glas från baginboxen, för det har jag hört på jobb att det är det man ska göra om man campar...

Tjing!!

Inga kommentarer: