lördag 25 januari 2014

Lägesrapport...

Vi har de bra haha. 
Jobbet funkar även om inte kollegerna är så sjukt roliga så är det bättre än första veckan. Och på måndag kör jag racet själv. Hur fan ska de gå?!? Ja de kan man ju undra och helt ärligt så tror jag det går åt pipsvängen, men så är det med dagens besparingar... Bättre billigt än kvalitet! Hade säkert behövt nån dag till och öva.

En annan nytändning är att jag gått med i Viktväktarnas online program. Efter att ha tröttnat på vågens uppåt gående trots att jag försökte gå ner så va det dags! Och ta mig fasen de funkar!! Jag äter som vanligt, jag blir mätt, rör mig som vanligt och ändå går jag ner i vikt. Bara genom att tänka på hur och vad jag äter. På 2 veckor har jag lyckats gå ner 6(!!!!!!)kg! Helt fantastiskt. Målet är bröllopsvikten dvs den vikt jag hade när vi gifte oss inte den efter bröllopsresan och all gin & tonic!!! Jag ska fan lyckas denna gången. Det är ytterligare 13 kg som ska bort så det är bara och fortsätta räkna och njuta ;)

Igår va det ett besök på mecka (kom på ett nytt namn igår - Sveriges Bangkok... Haha så nöjd med alla fyndiga namn jag kan komma på...) på väg till Gbg. Knappt nåt folk vilket innebar att barnen kunde springa fritt så det va helt underbart!! 
Idag blir det nog loppisbesök med svägerskan.. Roligt roligt!! Sen hemfärd igen ikväll. 

Tjing!!

Inga kommentarer: