fredag 3 januari 2014

Tillbakablick och nya tider...

Se där! Det blev ett nytt år denna gången också. Nytt år, nya möjligheter, nya äventyr, nya löften, nya sorger, nya glädjeämne och ytterligare ett år äldre. Allt är inte av godo. Jag gillar inte längre det här med ålder... Hade en grym 30års kris och nu kör vi igen. Nästa år (alltså INTE detta) blir jag 35. 35år!!! Va fan hände där. Detta går inte jag är liksom inte färdig med mitt 20tal än... Men men sånt e livet och det är ju ändå tur att man blir äldre alternativet verkar så sjukt mycke tråkigare - tänk allt man skulle missa!!!

2013... Vilket år! Det innehöll allt!! Skidsemester, tältsemester, konserter, födslar, dödsfall, bröllop, dop, fester, glädje, sorg, hälsa, sjukdom... Första 3/4 av året va helt fantastiskt! Den sista 1/4 kunde varit bättre, men den kunde också varit sååå mycket sämre. 
Nu blickar vi framåt 2014 och redan nästa vecka börjar ett nytt äventyr för mig... Dags för nya arbetsuppgifter och en ny arbetsplats. Blandade känslor ang det där, men jag har mer än halva foten kvar så jag byter inte arbetsplats helt. Så mycke mer vet vi egentligen inte om detta året - jo att jag ska bli faster igen i mitten av april :) Annars har vi gott om tomma blad att fylla...

Nyårslöfte då?!? Nä inte änsålänge iaf. Men förra årets löfte klarade jag minsann. Jag äger ett par skor med klack och jag kan gå i dom!!! Hurra och grattis till mig. 

Nu e de dags och ta igen lite förlorad sömn.

Tjing!!

Inga kommentarer: