söndag 18 april 2010

Bubbla

Fick en märklig känsla när ja satt å mata Joel i soffan.. De e jätterörigt överallt här hemma och jag BRYR MIG INTE!! Den känslan infinner sig sällan hos mig, men jo nu har de hänt.. de får va rörigt å ostädat. Ja ska njuta av min familj och framför allt ta de jäkligt lungt dom stunder ja känner att ja orkar göra nåt.. Ja lever i min lilla rosa bubbla (eller den kanske e ljusblå...) så de så!!

Idag har Joel iaf hunnit med att bada en snabbis och när vi skulle stoppa ner han i badet så plopp sa de å något ramlade i golvet.. Naveln lossna.. De gick snabbt må ja säga, men de e kanske tur de för Elin höll för näsan å skakade i hela kroppen när hon skulle hjälpa till å byta - så äckligt tyckte hon de va..

Nu ska vi snart bort till Mormor och morfar och äta middag och hälsa på kusiner och mostrar å morbröder... Skönt med resturang så nära!!

Inga kommentarer: