lördag 1 december 2012

1 December

Så vart den här julemånaden... Folk har panik och har pyntat sedan över 1 v tillbaka, själv sätter vi inte upp stakarna förrän dagen innan och sen kommer julpyntet upp runt lucia för att komma i stämning, men skulle vi pyntat för 1 v sedan hade jag kräkt på julen när julafton väl kommer.
Samma sak gäller dom som kan äta julbord flera gånger innan jul... Det klarar inte jag. Max 1-2 annars är jag så sjukt trött på julmaten innan det är dags för frosseridagen!
Å nä jag är ingen jul hatare! Jag äääälskar julen - alltid gjort kommer nog alltid göra!

Idag var det lite pudervitt på marken när vi vaknade. Mys :) nu ska frukost intas sen kanske vi ska få lite ordning på torpet!!! Skulle egentligen tränat idag.. 2 v sen sist, fullt upp med att måla till sena nätter för att tidsplanen skulle hålla. Men nu när deg är klart kör vi igång igen...dock inte idag...idag gör halsen ont!!

Ha en skön lördag! Och glöm inte öppna lucka nr 1!!!

Inga kommentarer: