lördag 20 april 2013

Morgonstund har guld i mun...

En helt underbar morgon. Solen skiner, frukosten är intagen, Elin tog en cykeltur med mormor så inget bråk och jag kan inta min sista kopp kaffe i lugn och ro innan vi kickar igång på riktigt! Idag är det trädgård trädgård trädgård nu jäklar börjar vi... Det ska organiseras grävas, byggas och bli sååå sååå bra! Ja det är ju det man hoppas iaf!! En trädgård som man inte behöver ligga å rensa ogräs i varje vecka! En trädgård utan snigelätna grönsaker... Åh va jag längtar efter denna oas... (Om 10år?!?) men vi måste ju börja nångång...

Ikväll väntar sen en underbar kväll med vänner som vi träffar allt för sällan!!! Vissa människor får man ibland en oerhörd längtan efter... Detta är sådana människor!

Har börjat på nästa pysselprojekt oxå.. Det är ju vår och dåkan man äntligen kan vistas i garaget igen utan å frysa röven av sig :) Bänken till dockhuset är det som står och väntar.. Har lovat att denna ska ha både pool och trädgård (hur tänkte jag där?!) så jag har lite och jobba på. Men den är iaf påbörjad och grundmålad...

Trevlig lördag!
Tjing!!

Inga kommentarer: