tisdag 9 april 2013

Pms-kärring goes tränar!

Äntligen efter 3 veckor med en extremt segdragen förkylning har jag tränat igen. Box igår och step idag. Boxen igår va perfekt för alla pms-hormoner som behövde komma ut. Och idag fick jag anledning till att tagga till lite extra då en idiot till kärring ställer sin bräda preciiiiis framför min. Hon kunde lika gärna suttit i mitt knä kändes det som...stod kvar ett tag och väntade på om hennes hjärna skulle vakna snart men det gjorde den ju givetvis inte så jag fick flytta längst fram. Gah! Tur att pms-kärringen kan svälja sina känslor ibland. Gillar inte och stå längst fram, men ibland måste man ju. Dessutom är det ju toppen för dom kan kolla på Martina (som är instruktör) hur man ska göra och på mig hur man inte ska göra...

Oavsett så känner jag mig såå nöjd så imorgon kanske det blir nåt smaskigt till finalen i mästerkocken och Greys eller e det nån jäkla hockey imorgon med som ingen är intresserad av...

Tjing!!

Inga kommentarer: