tisdag 30 april 2013

Valborg

Ja de va ju inte riktigt såhär jag tänkt tillbringa Valborg. Jag hade som plan att besöka byns majbrasa, grilla korv och inte oroa mig för att toaletten va flera meter bort!! Men så blir det ju inte då. Grillat blir det inte heller då vi faktiskt vågade oss ut i trädgården ett tag nu i förmiddags jag och Joel... Och det är fan svinkallt!!!! Brrr frös om både det ena och det andra. Så nu ligger vi här igen.. Han och jag. Han med iPad och jag med telefonen båda under filt. Fy för kyla!! Fy för sjukdomar!! Fy för trötthet (nätterna är ett helvete)!! Fy för mycke just nu!!

Imorgon ställer mina föräldrar upp husvagnen i Mellbystrand. Elin va innan säker på att hon inte skulle med för hon ville till dagis på tors. Men hon ringde för en stund sedan (hon är hos mormor och hjälper henne packa) och sa att hon ändrat sig. Så vi får väl se hur det blir. Tyvärr lär ju inte vi hjälpa till detta året...
Detta är ändå en liten gnutta hopp om att sommaren är på väg...men fy idag känns det verkligen inte så. Vi drar filten över huvudet och säger gomiddag!!! Och trevlig Valborg. Blir nog inte ens ett glas vin för mig... Usch va tråkigt!!! Det kanske iofs skulle döda elaka viruset?!?!

Tjing!!

Inga kommentarer: