fredag 26 april 2013

Storstädning...

Har det just nu jättetråkigt...ligger nerbäddad under 2 täcke och fryser ändå. Imorse vaknade jag av att jag mådde jätteilla. Och ja... ett rinnande besök av nr2... Barnen har ju varit magsjuka sen i söndags så jag väntade väl på de - men det är ju ändå Jonas som vabat så det borde ju va han som åkte på de!!! Inte jag!! Orättvist?! Japp!!
Iaf så tänkte jag att är nog ingen fara så jag åkte till jobb... Ojoj vilket misstag!! Jag som brukar predika om att är man sjuk så är man...men har man varit borta så ofta som jag det senaste halvåret så VILL man ju så gärna!!! Hem igen och sen dess har jag legat här (när jag inte varit nån annanstans...) Roligare kunde man haft det!! Jag/vi som har så mycket att göra!! Att ligga i sängen å glo på telefonen va verkligen inte en av dom!!! Men jag har iaf sällskap... Joel ligger bredvid med paddan.. Fortfarande kass även han. Plus att idag vill han varken äta eller dricka :(
Hoppas ni andra får en mysig fredag iaf!!

Tjing!!

Inga kommentarer: