måndag 18 mars 2013

21.15

PANG!!! Den där förbaskade saken som klubbar mig. Varenda jäkla kväll!!! (Utom onsdagar... Då är det ju greys) Jag ligger ändå kvar i soffan och försöker se klart vad det nu är vi tittar på, men ögonen trillar hela tiden ihop. Då kommer man till den jobbiga gränsen att man verkligen måste ta sig upp ur soffan, borsta tänderna och ta på nattutstyrseln. Shit va det momentet är jobbigt!! Men när tänderna är borstade kommer det en liten gnutta ny energi så jag åtminstone kan ta mig till sängen utan att somna gående. Så här e det varje kväll!!! Idag sa till och med Jonas när mina ögon föll ihop "-ja klockan är ju kvart över nio... Eller nä vänta du har ju klarat dig till halv tio.."

Känns som om huset ska lyfta och flyga iväg som det blåser. Än har det dock inte kommit någon snö. Spännande och se imorgon när vi vaknar. Skolbussarna är redan inställda. Vilket dilemma om det nu inte skulle komma nån snö...haha!!

Nu trillar dom igen...ögonen. Så Natti!!!

Tjing!!!

Inga kommentarer: