tisdag 26 mars 2013

Campingdrömmar

När vi va iväg och shoppade i helgen köpte vi ett tält. Skulle inte göra det nu, men gjorde det ändå. Tanken är nämligen att vi ska ge oss ut på tält semester i sommar. Just nu sitter jag och drömmer mig bort till en varm sommar med massor av bad och bus och utan såriga halsar och hosta från helvetet.

När vi va ute och körde runder med husvagnen när jag var mindre va vi på Lysingsbadet i Västervik. Har bara varit där en gång, men denna camping har ändå satt sig i minnet. Nu är det tydligen riktigt ombyggt och värsta äventyrscampingen. Jag älskade detta ställe och det är förhoppningsvis en av destinationerna i sommar. Får se om resemedlemmarna är med mig. Har en massa förslag och alla kan vi tyvärr inte genomföra då skulle vi nog behöva en liten extra inkomst från lotto eller nåt...

Nu ska jag gå på kalas. Elin har dukat upp och jag har fått en inbjudan. Får se vad jag bjuds på för smarrigt... broccolisoppa brukar stå på schemat, men idag kanske hon överraskar.

Tjing!!

Inga kommentarer: