tisdag 26 mars 2013

Bättre

Vi mår alla bättre. Är fortfarande lite kraxig och har huvudvärk men imorgon blir det jobb och dagis som vanligt. Skönt!

Har passat på och pynta lite.. Satt in ett ris.. Typ. Och var kommer denna idé ifrån? Varför ska man ta in grenar å sätta i en vas för att sen pynta det med fjädrar?! Idioti. Men det blir ju rätt fint ändå..

Fick spontanbesök idag. Martina och Mathilda kom på besök. Dom hade varit på dagis och hälsat på och då va ju inte kusinerna där... Så lite mys med denna underbara unge!! Bebisar e mysiga på sitt sätt men det är när dom är 1 som det roliga börjar!!

Funderade på om jag och barnen skulle ut och önska glad påsk på torsdag. Är denna tradition död? Är det bara halloween och tigeri som gäller?! När jag va liten satt man ju och gjorde egna kort eller teckningar som man sen gick runt och önskade glad påsk med... Ska barn bara lära sig och få allt utan att ge? Får se om jag orkar styra upp detta. Jag jobbar trots allt kväll... Sen måste jag ju packa innan min egen resa till blåkulla. Vill ju inte bli sen å missa fördrinken!!

Tjing!!!

Inga kommentarer: