söndag 24 mars 2013

Sexy voice

Otroooligt sexig röst idag. Tråkigt för er som missar den. Har ett rivjärn i halsen och någon har snott delar av min röst. Extremt jobbigt när man ska skälla på maken - han bara skrattar... suck! Men familjen har ju fått en lugn dag och det kan dom gott vara värda.

Som ni säkert förstår har jag tillbringat större delen av dagen i sängen. Det tar på huvud och kropp trots att det bara är den sketna halsen som gnäller lite...
Båda barnen är genomförkylda och hostiga. Elins hosta har utökats med en flytande näsa.
Alla längtar vi efter den där våren som ska va så varm och skön. För att inte tala om sommaren när vi svettas, gnäller och inte vet var vi ska ta vägen!! DET LÄNGTAR VI EFTER!!!

Kassarna från Gekås är iaf uppackade och barnen va nöjda med alla våra inköp tror jag. Jag är väldigt nöjd med våra lampor till tvrummet. Snart är det inrett... ett halvår senare har jag (vi) äntligen bestämt hur vi vill ha det.

Va tycker ni om bloggen? Lite roligare va?!

Alvedon, sängen och förhoppningsvis vakna frisk!

Tjing!!

1 kommentar:

SiA sa...

Du har hottat upp bloggen :) snygg design!! Hoppas rivjärnet släpper taget snarast och att barnen blir friska och krya! Ha det bra :) kram