onsdag 20 mars 2013

Hur gick detta till?!

Min make sover som en stock. Långt innan jag gått och lagt mig!!! Detta mina vänner är otroligt ovanligt!! Händer i stort sett bara när han är sjuk. Och det är han inte nu...
Men jag tror jag vet boven...den stavas kvällskaffe. Jag va helt slut efter jobbet och sen efter middagen var intagen orkade jag knappt resa mig så kaffe var ett måste.
Det är en helvetesvecka på jobb!! Man kan klaga på ikeakataloger, julkort och allt annat "jobbigt". Men en vecka med mycket post och reklam varje dag PLUS biltema och Enirokatalogen tar på krafterna... Till detta adderar vi 2 kvällar och en helvetes massa blåst och snö!! Tror jag föredrar att dela ut ikeakataloger när det är 20 grader varmt!!!

Onsdagar är lika med soffmys för min del!!

Sveriges mästerkock. Kollar ni på det?! Det är ett av mina måste program. Blir så otroligt inspirerad att laga god mat och att baka.

Efter det kommer underbara greys anatomy. Älskar denna serie! Jag har inte jättelätt för att fastna för serier..(eller de har jag kanske..) Men vänner och greys kommer nog fasiken på delad första plats.

Sen en serie som jag inte följer (eftersom jag brukar somna så fort eftertexterna till greys rullar) är body of prof. Men idag såg jag den! Hela dessutom. Som tack för det blir det att sova på soffan då Elin vaknade och va jätteledsen så hon fick flytta in till pappa och jag ta soffan. Men så skön den e!! Ett av våra bästa inköp någonsin tror jag bestämt. Så gonatt på er...

Tjing!

Inga kommentarer: