måndag 25 mars 2013

Sjukstuga

Tji fick jag som trodde att jag och Elin skulle må bra imorse. Elin hostar och snörvlar så man tror hon ska kräka. Min hals är det inte mycke med - men jag känner att den finns där även om ljuden från den kunde varit lite bättre - nu är det inte ens sexy voice längre... Men imorgon eller på onsdag kanske jag kan ge mig på att sjunga igen. Älskar att sjunga när halsen e lite raspig. Då kan man ju skylla på det för att det inte låter bra!! Kroppen värker men jag har ingen feber även om det stundtals känns så.

Har satt barnen i arbete idag - dom har fått påskpyssla lite. Och jag kunde givetvis inte hålla fingrarna borta så jag fick vara med även jag.

Vädret har varit toppen precis som det brukar vara när vi e sjuka och håller oss inne. Kanske inte så konstigt eftersom det är nästan varje vecka... Jag är inte bitter!!

Tjing å gonatt!

Inga kommentarer: