söndag 20 januari 2013

Hörselgångsinflamation

Så igår kväll hände det (äntligen?)!! Örat började vätska sig och min älskade goe son blev sig själv igen. Trycket på örat lättade. Han somnade lite orolig och natten har varit orolig den med, fast utan allt det onda. Så imorse ringde jag VC. Febern har gått ner så sist jag kolla låg han strax över 38. Vi fick en tid kl 10. Så på med lite anständiga kläder, vet inte om någon egentligen brytt sig om vi kommit i pyjamas men ändå... På 2 min om det ens tog så länge var det konstaterat att Joel har hörselgångsinflamation. Örondroppar i 1 vecka och sen ska det förhoppningsvis bli bra. Inga mer sjukdomar nu tack!!! Det räcker för ett tag framåt!!

Nu ska jag bygga ihop Joels snowracer (tror jag får hjälp av ägaren) så får vi se om vi orkar testa denna senare. Just nu är Joel dock rätt sliten och sen i em ska vi ju hämta pappa och syster vid tåget igen...

Tjing!!!

Inga kommentarer: