fredag 25 januari 2013

Poff igen....

Idag är jag ur balans!! Instabil och ledsen... Baaaah!!! Mamsen ringde imorse och sa att hon hade feber. Jonas har 4 sjuka på jobbet och jag hade lovat att komma. Men jag lämnar inte Joel till mormor när hon är sjuk!!! Det är vårt barn och vårt "problem"!!! Det suger att behöva ringa och berätta att man trots allt inte kommer idag, men Joel har sin sista penicillindag imorgon så på måndag kör vi på igen, men tyvärr inte idag. Alternativet var att ta med honom till jobb men även chefen fatta att det inte var någon bra idé!!!

Så nu går jag här i mina postakläder. Har liksom inte riktigt orkat byta om igen. Joel leker med sina bilar och Elin är iväg i skolan. Dom åker dit varje fredag nu och har gympa och umgås med dom andra 5åringarna i Vollsjö! Detta är superroligt! Elin längtar så efter att det ska bli fredag. Först en kul dag på dagis och sen fredagsmys och helg på det!!! Hon är ju ensam tjej bland 5åringarna på vårt dagis så det tro tusan att det är roligt och få träffa andra 5åriga flickor. Även om Elin inte lider i vanliga fall, hon är en tjej med skinn på näsan tror jag!!

Nä av med palltorna kanske och ta tag i dagen som inte blev som man tänkt!

Tjing!!!

Inga kommentarer: