onsdag 23 januari 2013

ZzzzZzzzzZzzzzz

Natten... Den e banne mig inte kul!! Jag som tillhör släktet "sömnknarkare" är inte nöjd med att sova 1 tim sen vakna sen sova 1 tim till. Nä jag behöver mina 7-8 tim sammanhängande! Annars blir det inte mycket med mina dagar... Sötsuget blir extra stort, kaffe intas till jag kan spy på det, humöret är fruktansvärt instabilt. Men som sagt man överlever! Idag är tanken att vi ska skicka storasyster till dagis så då kanske vi kan sova lite skön middag mitt på dagen..

Så godmorgon på er i kylan! Idag ska det inhandlas D-vitamin till oss vuxna! Min hals har börjat värka tillsammans med vänster bihåla och är det något vi saknar under vinterhalvåret är det D-vitamin som hjälper till med immunförsvaret. Så en hink med sådana bör införskaffas...

Ser på fb att det är nog många som haft rätt mycket vab så jag är inte ensam. Det är väl på sätt och vis en tröst, men är det en extrem sjukdomsvinter?! Jag vill inte minnas att vi varit så här mycket sjuka nån gång!!!

Tjing!!!

Inga kommentarer: