torsdag 3 januari 2013

Ingen effekt

Den där drinken... ingen hit och ingen effekt, mer än att jag smakade ingefära resten av kvällen...

Idag är maken ledig. Han blev ledig idag och imorgon. Så han kan ju passa upp mig idag - HAHAHA ROLIGT!! Det lär ju inte hända... eller kanske, ibland gnistrar han till mitt stora hjärta!!
Tror jag ska testa och se vad jag kan få honom till idag! Får väl se om jag orkar ta mig ner i källaren och rensa mitt pysselskåp (kanske kan få maken till att börja rensa i en annan vrå samtidigt..sen när han kommit in i det kan jag ju gå och lägga mig igen...) - det ser ut som f.....n efter höstens renovering. Allt är bara instoppat. Tapeter i det oändliga som det verkar. Och Elin vill pyssla, men jag har lite svårt och hitta mina grejor så det börjar bli dags...

Nu lite piller och spray.

Tjing!!!

Inga kommentarer: