tisdag 1 januari 2013

Nu kastar jag in handduken!

I en vecka har jag varit sjuk.
Ja inget allvarligt då det bara handlar om en förkyldning, eller flunsa... Men faaaan va det är drygt!! Trodde det skulle ge med sig när rösten kom tillbaka, men näääää istället blev det värre! Kan inte andas genom näsan. Inte kunnat på 2 dagar. Drar jag för tunga/djupa andetag så hostar jag upp lungorna. Bihålorna värker, huvudet känns som om det ska sprängas och jag är trött så jäkla trött! Minns inte hur det var när jag inte hade något virus i min kropp. Imorgon är det dags för jobb, men ärligt talat så inte som jag känner mig idag - då blir det precis som mina planer för idag. Sängen, treo, nässpray, näsdukar och en bok....

Så sjukt trött på detta!! Ge mig min hälsa tillbaka!! NUUUUUU!

Tjing!

Inga kommentarer: